O mnie

Moje zdjęcie
Olivia K. - osoba, która od najmłodszych lat marzy o napisaniu własnej książki fantasty.

sobota, 16 stycznia 2016

Prolog

Hermiona szła szkolnym korytarzem zmierzając na szkolne błonia. Jej chłopak - Draco Malfoy - poprosił ją o spotkanie. Im coraz bliżej błoni była, tym bardziej narastało uczucie, że coś się stało. Szkoda, że akurat teraz musiała mieć rację.
Draco Malfoy z kamiennym wyrazem twarzy stał pod wielkim dębem, pod tym samym, gdzie spytał pannę Granger o chodzenie. Dzisiaj sprawa miała inny obrót.
-Draco? - usłyszał jej głos, za bardzo wesoły na tą powagę sytuacji. Ale skąd ona mogła wiedzieć co zaraz się stanie? - Prosiłeś mnie o przyjście. Czy coś się stało?
-Właściwie to tak. Granger...... - odchrząknął - Z nami koniec.
Hermiona czuła się jakby ktoś wbił jej nóż w plecy. Odwróciła się napięcie i wbiegła do zamku zalana łzami.
***
Od tamtej pory nikt nie widział już Hermiony Granger. Chodziły plotki, że dziewczyna poszła do dyrektor McGonagall i złożyła rezygnację z dalszej nauki.


_____________________
Cześć!:) Prolog niedługi, ale
jest. Za wszelkie błędy przepraszam idk
Zapraszam do komentowania.

10 komentarzy:

  1. Omg. :o
    Ale jestem teraz ciekawa co będzie dalej. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Krótko, ale treściwie :)
    Właściwie, to pierwszy raz będę czytać Dramione, które zaczyna się od... rozstania. Za to plus! :)
    Na Twoim miejscu wyjustowałabym tekst, bo wyśrodkowany wygląda źle... I na początku wypowiedzi po myślniku powinnaś robić spację :)
    Pozdrawiam i życzę weny! :)
    Feltson
    accio-love-dramione.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem wyśrodkowany prolog jest okej. Mam pytanie, to za czasów Voldemorta czy po ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się podoba. Krótko i treściwie, czyli tak jak powinno być w prologu. Ciekawym pomysłem jest to, że zaczyna się od rozstania, a nie jak większość blogów, od wpadnięcia na siebie, czy to na korytarzu, czy w pociągu lub w jakimkolwiek innym miejscu. Jedyne co mogłabyś poprawić, to szablon. Najlepiej gdybyś zamówiła w jakiejś szabloniarni, a będzie naprawdę świetnie. Polecam Ci stronę: http://dotyk-magii.blogspot.com/ ale oni chyba jak na razie nie przyjmują zamówień. W każdym razie warto, by było, gdybyś miała szablon, bo to zachęciłoby czytelników do czytania. To tyle z mojej gadki, mam nadzieję, że będziesz dalej pisała i nie przerwiesz po kilku rozdziałach. Pozdrawiam Krzywołap :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyłapałam kilka błędów:
    Hermiona szła szkolnym korytarzem zmierzając na szkolne błonia. - przecinek przed zmierzając
    Im coraz bliżej błoni była, tym bardziej narastało uczucie, że coś się stało. - coraz jest niepotrzebne, plus narastało w niej :)
    -Właściwie to tak. Granger...... - w języku polskim funkcjonuje, o ile się nie mylę, pisownia jednej lub trzech kropek.
    Hermiona czuła się jakby ktoś wbił jej nóż w plecy - przecinek przed jakby
    Ogółem jest naprawdę fajnie :) Treściwy, zgrabny prolog, bardzo ciekawy. I będę obserwować twoje dalsze poczynania, bo mnie zaintrygowałaś :)
    wszyscypragniemywolnosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz spotykam się z Dramione, (tak jak już ktoś napisał) które zaczyna się od rozstania.
    Bardzo mi się podoba! Czekam na nexta!

    OdpowiedzUsuń
  7. Idelane ^^ Ciekawe co będzie dalej :) Nie spodziewałam się, że zacznie się od rozstania. Czekam na więcej.
    Pozdrawiam
    druellaopowiada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaczyna się genialnie, słońce.
    Lecę czytac dalej <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj! Pierwszy raz będę czytać bloga, który zaczyna się od rozstania, może być ciekwy.
    Zapraszam do siebie
    wojenne-dramione.blogspot.com

    Zapraszam do Stowarzyszenia blogów z Harry'ego Pottera
    http://stowarzyszenie-harryegopottera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń